dinsdag 3 mei 2011

Protons leiden onnodige nederlaag

Afgelopen donderdag hebben de Galaxy Protons de zoveelste onnodige nederlaag uit hun carrière geleden. Tegenstander Amsterdam United trok met 4-3 aan het langste eind. Hoewel de Protons zich bij een 4-0 achterstand nog knap terugknokten tot 4-3, duurde de wedstrijd net te kort om op gelijke hoogte te komen, of alsnog de winst te pakken.

A10
Keeper 'Dolle' Dries Langendijk hield het kort op de vraag waaraan de nederlaag volgens hem te wijten was. "De oorzaak? Geen idee. Ik zat bijna de hele eerste helft vast in de file op de ring A10, dus daar heb ik alvast niks van meegekregen. Misschien omdat Joris en Dave er wegens familieomstandigheden niet bij waren? Of omdat Igor zich tegenwoordig volledig richt op zijn hardloopcarrière en zijn team dus wederom in de steek liet? Maar aan de andere kant hadden we super-invaller Patrick erbij, en een of andere collega van Mike." Desgevraagd liet Mike 'De Witte Keniaan' Albers weten het grootste deel van de eerste helft ook op de ringweg A10 te hebben vertoefd. "Wat een kutzooi was dat. Waarom moet iedereen precies op het moment dat wij ergens heen moeten de weg op? En dan ook nog eens de A10. Het zijn gewoon een stelletje teringleijers."

Sicilië
Igor 'Hurricane' van den Akker liet vanaf Sicilië weten dat 'Dolle' Dries "niet zo moest zeiken" en dat hij "toch ook wel eens op vakantie mag" en dat "Dries mocht willen dat-ie zo hard kon lopen als ik tegenwoordig."

Sicilië.

2 opmerkingen:

Casa nostre zei

Dolle dries heeft ook al de boot naar engeland gemist, kan iemand die gozer uitleggen dat files sinds 1920 bestaan en dat je daarop moet anticiperen?

Otto Rotgans zei

Daar is niets van waar! Pas sinds 1925!

Wikepedia: De eerste files (in Nederland) in de moderne periode ontstonden door dagjesmensen die massaal op pad gingen. In augustus 1925 trokken velen naar het door de stormramp getroffen Borculo, waardoor wegen in de Achterhoek dichtslibden en eenrichtingsverkeer werd ingesteld. Op 16 augustus werd een file auto's van 7,2 kilometer gemeten.[1] Een ander markeringspunt was 29 mei 1955, Eerste Pinksterdag. Deze file ontstond op knooppunt Oudenrijn. Eerder al ontstonden er opstoppingen van karren en diligences die de steden in wilden.